Шановні клієнти, раді повідомити вам що не зважаючи на складну ситуацію в країні, наш магазин продовжує працювати. Поки що обмежена можливість самовывозу товарів з офісу нашого магазину (про таку можливість уточнюйте у наших менеджерів). Відправлення товарів наложеним платежем відбувається лише в області в яких не ведуться бойові дії, за умови передплати (100-200 грн.) В області в яких ведуться активні бойові дії, відправлення відбувається лише за умови 100% передплати. На разі працює лише один номер телефону 0671003399, месенджер працює на номері 0671220550. Приносимо свої вибачення за тимчасові незручності. Віримо в перемогу! Слава Україні! Бережіть себе!
Іноді трапляється така ситуація, коли ваш улюблений пристрій перестає працювати, або починає працювати не коректно. Що робити в такій ситуації? Для початку не потрібно панікувати. Наші фахівці сервісного відділу прийдуть на допомогу і повернуть пристрою належний образ роботи.
Умови гарантійного обслуговування
Які товари мають гарантію?
На більшість товарів, представлених в інтернет-магазині “Steady”, надається гарантія від 3 до 36 місяців, в залежності від гарантійної політики виробника або імпортера. Гарантійні зобов’язання поширюються виключно на дефекти, які виникли з вини виробника. Дефекти і поломки, які виникли внаслідок неправильного використання, зберігання, транспортування і т.д., не підлягають гарантійному ремонту. При наявності таких дефектів виріб цілком знімається з гарантії.
Термін гарантійного обслуговування вказується в гарантійному талоні, в інструкції з експлуатації, або на упаковці виробу. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон. Якщо гарантійний талон не передбачений виробником, підтвердженням гарантійних зобов’язань є чек магазину.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів в товарі при його отриманні.
Які товари не мають гарантії?
На деякі групи товарів, які не мають механічних рухомих деталей та електронних схем, гарантійні зобов’язання виробник не надає. Причиною є простий факт – такі вироби не можуть вийти з ладу в процесі експлуатації з вини заводу-виробника. Вони можуть лише бути піддані природному зносу, або пошкоджені Користувачем внаслідок неправильного використання, зберігання, транспортування.
Коли гарантія не діє?
Згідно із Законом України, гарантія втрачає чинність у таких випадках:
Пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін.;
Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні;
Вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
Виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв’язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
Обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
Виріб має виражені механічні та / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
Виникло пошкодження, викликане попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
Представником сервісної служби було помічено використання нештатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (не дотримання умов зарядки, передбачені виробником);
Обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.
Куди мені звернутися в разі необхідності гарантійного обслуговування?
Ви завжди можете звернутися в наш магазин, і ми обов’язково допоможемо у вирішенні вашого питання. Ми приймаємо на сервісне обслуговування товари тільки з оригіналами розрахункових документів, які видаються кожному покупцеві, зберігайте їх протягом усього терміну експлуатації:
Гарантійний талон (із заповненими даними);
Чек про покупку.
Steady.com.ua – офіційний дилер DJI в Україні. Тому в нашому магазині ви можете придбати тільки оригінальну продукцію DJI на яку поширюється офіційна гарантія від виробника.
Координати офіційного сервісного центру DJI ви можете знайти в гарантійному талоні який є невід’ємною частиною товару.